Overslaan naar content

Business Controller

Hybride
  • Haaksbergen, Overijssel, Nederland
Financieel / Administratief

Functieomschrijving

Ben jij als Business Controller op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamische en internationale omgeving? Dan zit je bij TKH helemaal op je plek!


Over TKH

Bij TKH Airport Solutions streven we ernaar een revolutie teweeg te brengen in de luchtvaartindustrie door duurzame en innovatieve vliegveldoplossingen te bieden. Wij geloven dat vliegvelden niet alleen veilig en efficiënt moeten zijn, maar ook milieuvriendelijk en technologisch geavanceerd. Met deze visie in gedachten hebben we het onze missie gemaakt om groene, slimme en veilige vliegvelden te creëren die zijn uitgerust met betrouwbare, geavanceerde technologie voor vliegveldverlichting die hun ecologische voetafdruk vermindert.


Wat ga je doen?

Als Business Controller plan je actief, neem je deel aan en leg je verantwoording af over belangrijke financiële beslissingen en statistieken binnen de organisatie. Je geeft deskundig advies over financiële, zakelijke en strategische zaken.

Samen met de financiële afdeling werk je aan het stroomlijnen van administratieve processen, verschaffen van financieel inzicht, beheren van budgetten en beheersen van financiële risico's. Je fungeert als het financiële geweten van de organisatie, waarbij je de planning- en controlecyclus bewaakt en leidt, en vertrouwelijke stuurinformatie levert. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO.


Verantwoordelijkheden

  • Strategische, tactische en operationele financiële plannen: Opstellen en bewaken van deze plannen om de financiële gezondheid van het bedrijf te waarborgen.
  • Verzekerings-, financierings- en patentconstructies: Beheren van deze constructies voor optimale financiële stabiliteit.
  • Financiële planning: Bewaken op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau.
  • Maandelijkse financiële gegevens: Consolideren van gegevens voor vijf juridische entiteiten.
  • Budgettering en prognoses: Opstellen van financiële budgetten en prognoses om toekomstige uitgaven en inkomsten te voorspellen.
  • Financiële rapporten: Opstellen van rapporten en overzichten die inzicht geven in de financiële status van het bedrijf.
  • Kostenbewaking: Beheersen van kosten door de hele organisatie om efficiëntie te bevorderen.
  • Kasstromen: Beheren van de cashflow om liquiditeit te waarborgen.
  • Afwijkingen identificeren: Herkennen van afwijkingen van prognoses en aanbevelingen doen voor verbeteringen.
  • Verbeteren van financiële processen: Documentatie verbeteren en benodigde financiële informatie verstrekken.
  • IFRS-regelgeving en ERP-pakket: Rapporteren aan TKH Group tijdens de implementatie van IFRS-regelgeving en het ontwerpen van een ERP-pakket.
  • Sales tenders: Deelnemen aan sales tenders om financiële risico's te evalueren en te beheren.
  • Financieel team aansturen: Leidinggeven aan een team van drie FTE.
  • Directie ondersteunen: Assisteren van de directie, kennis delen en fungeren als organisatorisch rolmodel.

Als Business Controller speel je een cruciale rol in het waarborgen van de financiële gezondheid en stabiliteit van de organisatie, waarbij je strategisch advies en leiding geeft op diverse financiële terreinen.

Vereisten

Wie ben jij?

De Business Controller is gedijt het best in een dynamische en internationale omgeving. Gezien het internationale karakter, is de voertaal op kantoor Engels en deze taal dien je daarom volledig te beheersen. 

Jouw Profiel
  • Afgeronde Master in Finance, Accounting of vergelijkbaar;
  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal;
  • Minimaal 10 jaar relevante werkervaring;
  • Aantoonbare uitgebreide financiële of boekhoudkundige ervaring;
  • Aantoonbare managementvaardigheden;
  • Goede kennis van boekhoudkundige procedures;
  • Zeer goede communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden.


Wat biedt TKH jou?

Dynamisch, samenwerkend, persoonlijke verbinding; drie kreten die de bedrijfscultuur typeren. 

  • Een veelzijdige, dynamische functie in een internationale omgeving;
  • Een professionele organisatie met een team van gedreven medewerkers; 
  • Salaris is afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (fietsplan, bedrijfsfitness, thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding)
  • Hybride werken waarbij twee dagen per week op kantoor wenselijk is;
  • Voldoende ruimte voor ontwikkeling en/ of doorgroeimogelijkheden binnen het TKH netwerk.


Kom jij de financiële afdeling bij TKH versterken? Wij nodigen je van harte uit om te solliciteren! Neem voor meer informatie contact op met Roos: rleemreize@oostmatch.nl of 06 45 33 72 55.


Door te solliciteren ga je akkoord met onze privacy verklaring op onze website

Hybride
  • Haaksbergen, Overijssel, Nederland
Financieel / Administratief

of