Overslaan naar content

Openstaande vacature

Consultant Werving & Selectie Inhoudelijk en Resultaatgericht (20 - 32 uur)





Oostmatch heeft grote ambities om in Oost-Nederland door te groeien. Om deze ambitie te realiseren willen wij ons werving & selectie team uitbreiden met een bevlogen consultant werving & selectie. Jij voert zelfstandig volledige trajecten uit om de vacature van de klant in te vullen met de juiste persoon. We richten ons daarbij voornamelijk op HBO functies binnen diverse soorten branches. Hierbij zijn de belangrijkste taken: ✅ Uitvoeren ‘werving & selectie’ trajecten, vanaf de start t/m ondertekening van de arbeidsovereenkomst; ✅ Interviewen van- en sparren met de klant (leidinggevende, collega's) over de functie; ✅ Schrijven en uitwerken van een vacaturetest en -pagina die scoort; ✅ Doelgroepsegmentatie maken en op zoek naar kandidaten, in samenwerking met partners; ✅ De juiste kandidaten selecteren, enthousiasmeren, testen en hen voorstellen bij de klant; ✅ Samen met klant en kandidaat tot een match komen ✅ Los van directe wervingsopdrachten zijn wij ook actief aan de kandidatenkant. Je gaat dan proactief en ongevraagd kandidaten voorstellen bij (potentiële) klanten.

Jij beschikt over de volgende skills

Jij bent op alle niveaus een prettige en professionele gespreks-en sparringpartner

Bedrijfskundig inzicht

Handig en intuïtief met computer en software-tools

Commercieel ingesteld

Nieuwsgierig

Schriftelijk en mondeling red jij je uitstekend

Wij hechten meer waarde aan skills, dan aan diploma’s en opleidingen. Ben jij er dus van overtuigd dat je voldoet aan de gevraagde skills, maar zonder specifieke werkervaring en allerlei diploma’s deze functie aan te kunnen, zien we graag jouw onderbouwde reactie tegemoet.

Wat heeft Oostmatch jou te bieden?

Persoonlijke ontwikkeling

Persoonlijke ontwikkeling wordt actief gestimuleerd binnen Oostmatch, jij krijgt alle ruimte om je te ontwikkelen en mee te groeien met onze ambities.

Flexibiliteit & zelfverantwoordelijkheid

Je bent vrij om de uren zelf in te delen over minimaal 3 werkdagen, je krijgt een marktconform salaris én de beschikking over een smartphone en notebook. Oostmatch gelooft in de zelfstandige kracht van iedere werknemer, zonder allerlei beperkende regels op te leggen. Thuis werken en flexibele werktijden zijn dus bij ons standaard ‘voorwaarden’.

Werken bij een unieke dienstverlener

Oostmatch onderscheidt zich van het gros binnen de werving & selectiewereld omdat we hardskills zoals moderne recruitmenttechnologie combineren met onze softskills-kwaliteiten en kennis op het vlak van testen, loopbaanontwikkeling en duurzame ontwikkeling. Hier kun jij deel van uit gaan maken!

Een deel van jouw toekomstige collega's



Jacqueline Middelbrink

Werving & Selectie

" Mijn werk bij Oostmatch is dynamisch omdat ik met verschillende bedrijven en mensen werk, dit maakt het werk afwisselend. Bij Oostmatch heb ik leuke collega’s, krijg ik alle vrijheid om mijn werk in te vullen en is er een goede balans tussen werk en privé. En natuurlijk is een geslaagde match de kers op de taart!"

Wicky Boschker

Klantadviseur / Werving & Selectie

"Bij Oostmatch wordt gekeken naar de persoon in plaats van het cv. Met de flexibiliteit en vrijheid die de organisatie biedt voel ik me als een vis in het water. Werken op de manier zoals die bij jou past en daarnaast de klanten helpen en adviseren, wat wil je nog meer?"

Sandra Roes

Officemanagement

"Ik heb het uitstekend naar mijn zin. Ik krijg alle ruimte en vertrouwen om me te ontwikkelen. Omdat Oostmatch altijd in beweging is, is mijn werk uitdagend en afwisselend".

Oostmatch

Wie is Oostmatch eigenlijk?

Oostmatch is onderdeel van Symbus. Binnen Oostmatch ligt onze kracht en expertise bij HBO-functies in Sales, Financiën, Administratie, Logistiek, Inkoop en Management. Als onderdeel van Symbus hebben we toegang tot een groot netwerk van kandidaten en bedrijven in de regio. Onze kennis van selectieassessments zorgt ervoor dat we altijd streven naar perfecte match tussen kandidaat en bedrijf. Onze aanpak is altijd persoonlijk, klantgericht en gericht op een optimaal resultaat!

Stuur een bondige motivatie waarom jij de ideale kandidaat bent naar Wicky Boschker, of neem contact op als je vragen over de vacature hebt (06 10376522). Een cv is niet persé nodig, daarvoor kijken we wel naar jouw LinkedIn pagina!

Een korte test (persoonlijke profiel analyse) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.