Overslaan naar content

Teamleider Klantenservice - Bedrijfskleding

Op locatie
  • Varsseveld, Gelderland, Nederland
Management

Functieomschrijving

Over De Berkel

De Berkel maakt van oorsprong medische kleding voor de gezondheidszorg. Niet veel later werd hier bedrijfskleding voor de horeca aan toegevoegd. Naast deze sectoren produceert De Berkel vandaag de dag ook beroepskleding voor industriële wasserijen, de voedingsindustrie en dienstensector alsmede tailormade kledinglijnen voor een aantal grote bedrijven.

De Berkel zet zich in voor het naleven van goede arbeidsomstandigheden in de fabrieken waar onder andere de duurzame bedrijfskleding wordt geproduceerd. Op dit moment werken er vanuit Varsseveld 17 medewerkers.


Wat ga je doen?

Als Teamleider klantenservice geef je leiding aan de afdeling (4 collega’s) waar je met jouw kennis en ervaring in staat bent om constant de optimale klantbeleving en kostenbeheersing te verbeteren. Samen met jouw team streef je naar de best mogelijke service door de klantcontacten en werkprocessen te optimaliseren.

Naast het leidinggeven over de afdeling ben je ook medeverantwoordelijk voor de orderuitvoering. Hierbij kun je denken aan taken als de verwerking en afhandeling van binnengekomen orders, toezien (en uitvoeren) op een correcte communicatie met klanten en de verwerking van gegevens, klachtenafhandeling, bewaking van de levertijden en het mede bewaken van de gemaakte afspraken met én bij de klant.

Jij, als Teamleider Klantenservice, bent ook degene die de contacten onderhoudt met verschillende afdelingen, met klanten maar ook met de buitendienst. Jij kunt hen ondersteunen waar nodig. Evenals het contact onderhouden en de samenwerking opzoeken met het moederbedrijf Teamdress dat is gevestigd in Duitsland (Hamburg).

Uiteindelijk is het doel om samen met je team bij te dragen aan de omzetrealisatie van De Berkel en streef je ernaar dat iedere klant met een tevreden gevoel de telefoon ophangt of de e-mail afsluit.

Vereisten

Wie ben jij? 
☑️ Jij bent goed in het coachen en motiveren van medewerkers. Daarnaast ben je enthousiast, slagvaardig en beschik je over overtuigingskracht en een klantgerichte instelling;
☑️ Jij bent degene die beslissingen durft én kan nemen;
☑️ Goede mondelinge én schriftelijke vaardigheden m.b.t. de Nederlandse taal;
☑️ Goede mondelinge én schriftelijke vaardigheden m.b.t. de Duitse en/of Engelse taal;

☑️ Je hebt een opleiding en/of werkervaring op HBO-niveau en minimaal enkele jaren werkervaring in de klantenservice.

De Berkel biedt jou

☑️ Een uitdagende baan, veel diversiteit, vrijheid en zelfstandigheid om je eigen rol vorm te geven;

☑️ Een organisatie die op een duurzame manier te werk gaat;
☑️ Een salaris dat past bij jouw ervaring en kennis;
☑️ Een leuke en gevarieerde werkweek van 37 uur waarbij je vaak op vrijdag maar tot 14.00 uur werkt!;
☑️ 25 vakantiedagen;
☑️ CAO MITT (Mode-, Interieur-, Tapijt- en Textielindustrie).


Kom jij het team van De Berkel in Varsseveld versterken? Wij nodigen je van harte uit om te solliciteren! Neem voor meer informatie contact op met Wicky via 06-10376522. Je mag natuurlijk ook altijd even een appje sturen.

Door te solliciteren ga je akkoord met onze privacy verklaring op onze website

Op locatie
  • Varsseveld, Gelderland, Nederland
Management

of